Pozeli srecu drugima…….

Pozeli srecu drugima…….

” Azi … ştii, gândeam să şchiopătez parfum sfios de dor pe pălăria gândurilor tale, dar… m-am oprit din nou şi-au râs tămâie copacii risipiţi pe tâmplele tăcerilor mistuitoare……. Şi-mi doare-n violet păcatul nenăscut şi floarea lacrimilor, …  moare. Şi-mi fulgeră tristeţi năuce cum fulgi tăioşi, a vânt, mirare… şi toate-mi par poveste, dar……. e,  oare ? ” ( scrisori mototolite-n sertarul inimii – Sibilla )

…….

neştiute-s ciute multe ..
pe cărările pierdute,
frântu-s-a ziua-ntr-o stea….

nimeni n-are să sărute,
coasta codrului pe unde
s-au pitit .. de Izma Rea….

numai vântul mai aude
plânsul doinelor cărunte..
licăr de … nu-mă-uita….
sibilla

 Pozeli srecu drugima…….

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2012/07/22/pozeli-srecu-drugima/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

