Uz Moravu vetar duva…

Uz Moravu vetar duva…

U Srbiji varos velika 
kroz nju tece reka Morava 
kraj nje smo se, duso, sreli mi 
sreli smo se i zavoleli…

Ref.
Uz Moravu vetar duva
stari ribar tajnu cuva
niko za nas ne mora da zna
ruke mi ka tebi lete
svi jos misle da si dete
al’ na jesen zenicu te ja…

U kafani guzva velika 
a orkestar nasu pesmu zna 
kad zasvira, prozor otvoris
lagano da majku ne budis…

Ref.

*******

Covek zna samo za dubinu i gorcinu nesrece koju je sam doziveo,kao i za tezinu bolesti koju je sam preboleo,ali niko ne zna za nesrece i bolesti koje drugi podnose.Jovan Ducic

‎”Najveca ljudska greska je, pokusati izbaciti iz glave, ono sto ti je u srcu.”

Ljubav je jedina igra koja se igra udvoje u kojoj oboje pobeđuju. ^^ (Eva Gabor)

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2011/10/31/uz-moravu-vetar-duva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

