Stropi de mărgăritar : ” nisam te zaboravio… ”

Stropi de mărgăritar :  ” nisam te zaboravio… ”

Bojan Tomovic – Nisam Te Zaboravio…

Dumnezeu de plumb

îmi dor călcâiele vocalelor, când, vreau nu vreau, nu pot fi eu…
mi-e dor, cumplit de dor, de iarbă, zmeur…  de trecutul meu,
au amuţit tristeţi şi rănile-mi perfide-s , nu-mi permit să plâng,
nespuse lacrimi mă-ncolţesc, le-aş lua la palme, dar, nu pot ca să le frâng…
şi-atunci, le-am strâns pe toate într-o cârpă de lumină, ca apoi
să le azvârl pădurilor, strigându-le cu ură : ” nu mai veniţi-napoi! ”
şi totuşi, unde aş putea să fug, să mă pitesc, de ele să m-ascund
când Dumnezeul meu, nu doar îmi pare, ci, aivea-i, este azi, de… plumb…

Sibilla

” Să nu vă fie ruşine de oamenii care  plâng pentru că inima spune mai multe decât gândul. ” – Fănuş Neagu

” Acele lacrimi transformate-n rouă-pietre ori pietre-rouă sunt stropii de mărgăritar ce niciodată nu se plouă…  ”- Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2011/06/26/stropi-de-margaritar-%e2%80%9d-nisam-te-zaboravio-%e2%80%9d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

