Tamburasii…

Tamburasii…

Starogradske – rekla nana da mi das…

Rekla nana da mi das te tvoje usne sto imasRekla nana da mi das te tvoje usne sto imas


Vi mene vi mene varate samo da mi usne ljubite

Vi mene vi mene varate samo da mi usne ljubite

Rekla nana da mi das te tvoje oci sto imas

Rekla nana da mi das te tvoje oci sto imas

Vi mene vi mene varate samo da mi oci gledate

Vi mene vi mene varate samo da mi oci gledate…

Rekla nana da mi das te tvoje kose sto imas…

Starogradske – Cujes seko…

 

Ustaj Srbine (A i Bog je Srbin bio):

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2011/01/30/tamburasii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. i love it


Lasă un răspuns

