Singurătăţi…

Singurătăţi…

Marco si Andrey-Lup Singuratic…

 

Într-o moleculă de tăcere se poate cuibări un munte de singurătate.

Inima are taine pe care nici o raţiune nu le pătrunde . – Guy de Maupassant

Singurătate, cât eşti de suprapopulată! – Jerzy Lec

Poetul are nevoie de singurătate şi de iubire… – Liviu Rebreanu

sursa: Gelu Peculiar

Lup singuratic…

 

 

rămas-au multe taine de noi, nedesluşite..

şi întâmplări furate, poemelor trăite,

îmi promiseseşi multe, iubito şi… te-ai dus

nici n-am băgat de seamă cât timp de-atunci s-a curs..

la ce-mi surâde Luna, când noaptea-mi e mai noapte,

orbit de lacrimi sunt şi stelele-ţi deşarte…

 

…….

se plâns-au ploi, ninsori, prea multe anotimpuri,

tu, n-ai mai revenit, îmi bântui toate gânduri,

nu pot sau nici nu vreau să te alung din ele,

te-am regăsit în cântec şi paşi-ţi sunt refrene…

la ce te-ai mai întoarce, odată ce-ai plecat,

rămâi mai bine muza-mi, izvorul nesecat…

 

…….

iertate-ţi sunt tăceri, cuvinte nerostite..

păstra-v-oi numai licăr din zâmbetu-ţi cuminte,

ştii, îţi spuneam că lupii, mor singuri cu-a lor dor,

tu n-ai crezut şi iată, sunt ciute care dor…

să nu trădăm legenda, Sfinxul oricum veghează

tu-mi eşti o rană vie şi piatra-mi mereu trează…

să nu trădăm legenda, Sfinxul oricum veghează,

pe drumu-mi către moarte, rămâi unica rază…

( Sibilla )

sursa : Gelu Peculiar

Orice singurătate are momentele ei de orgoliu. – Octavian Paler

În singurătate e nevoie de o dragoste sporită pentru a supravieţui. – Octavian Paler

Cărţile se scriu în singurătate, însă împotriva ei. – Octavian Paler

 

autor: Sibilla

fotografie: Gelu Peculiar

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2011/01/08/singuratati/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

