Es si tu nexist ais pas …

Es si tu nexist ais pas…

* Orice iubire e datoare să se apropie cu reverenţă de sufletul spre care se îndreaptă. * – Nicolae Iorga

Nicio iubire n-are dreptul să refuze aripei cealalte surâsul zborului, dincolo de nimicurile lumeşti, ba dimpotrivă… să-i fie taina, să-i devină licăr, să-i întâmpine îmbrăţişarea fulgerului ce prevesteşte risipirea furtunilor, a curcubeu… – Sibilla

suflet.

tu, zâmbet…
licăr, taină, şi aripă,
mesteacăn-umăr,
nevăzut străjer,
tu, mâna care mă rădică…
mi-eşti deseori, toiag,
răspuns chemărilor ce-mi strigă…
( Sibilla )

Cu timpul, am deprins… sensuri… lacrima, lupta, suferinţa… s-a risipit un ultim văl şi-am înţeles…: puterea de-a rămâne în picioare, demn, le izvorăşte doar credinţa .  Credinţa în iubire ! ( Sibilla )

Andre Rieu Je t’aime


* Spune-mi pe cine iubesti sa sa-ti spun cine esti. *  – Proverb african


Published in: on 31 Decembrie 2010 at 03:36  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/12/31/es-si-tu-nexist-ais-pas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. […] Es si tu nexist ais pas … Fri Dec 31, 2010 3:36 am Es si tu nexist ais pas… * Orice iubire e datoare să se apropie cu reverenţă de sufletul spre care se îndreaptă. * – Nicolae Iorga Nicio iubire n-are dreptul să refuze aripei cealalte surâsul zborului, dincolo de nimicurile lumeşti, ba dimpotrivă… să-i fie taina, să-i devină licăr, să-i întâmpine îmbrăţişarea fulgerului ce prevesteşte risipirea […] […]


Lasă un răspuns

