Rătăcesc…

sursa imaginii : aici

Rătăcesc…

azi, rătăcesc printre lacrimi frânte-n flori  de gheaţă,

ieri, gândurile-mi viscoleau pe-a iernilor  povaţă…

o luptă fără de sfârşit e astă ciută de-i zic, viaţă,

mă urlă sângele-n zăpezi şi focul lor, mă-nalţă… nalţă…

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/12/12/ratacesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. […] Rătăcesc… Sun Dec 12, 2010 4:40 am sursa imaginii : aici Rătăcesc… azi, rătăcesc printre lacrimi frânte-n flori  de gheaţă, ieri, gândurile-mi viscoleau pe-a iernilor  povaţă… o luptă fără de sfârşit e astă ciută de-i zic, viaţă, mă urlă sângele-n zăpezi şi focul lor, mă-nalţă… nalţă… Sibilla […]

  2. Deasupra fruntii
    Se-nalta mintii,
    Deasupra ghetii,
    Florile vietii.

    Deasupra focului ,
    Numai caldura
    Si-n urma lui ,
    Totul e zgura .

    Gandul dezleaga
    Taine de viata
    Apusul naste
    In dimineata

    Apele curg
    Picuri de timpuri,
    Carari de fapte
    Ne duc spre piscuri

    Visele -asaza
    Stelele-n picuri
    Asta e viata ,
    Deci ,….

    Sa te bucuri!

    • Spedy,
      sufletule bun… promit să mă străduiesc…
      Ţie, cu mult drag :

  3. Buna Sibilla!
    Ma bucur pt. versurile lui spedy, ajunse la ceas de dimineata sa te incurajeze.
    Cu schimbarea vremii parca si viata ia o intorsatura.
    E rece si tremur de frig. In asteptarea altor vremuri, las vie speranta.

    Sub mantia zapezii, printre brazi,
    Linistea sufletului cu aburi calzi.
    Si ginduri triste se aduna, si alte vise,
    Si vintul suiera, si aerul vibreaza,
    E rece si frigul patrunde, si viata treaza,
    Mereu clipele intre munti si vai sint ninse.

    O alta incercare cu fiori reci de gheata? Poate e voia Domnului! EL sa te protejeze!
    pastel

    • Pastel,
      Se zice că Doamne, Doamne ar lăsa cumva să… ducă doar cei ce pot să ducă….
      Mă bucur tare să vă ştiu cu sufletul zâmbind înspre mine…
      Pace şi linişte-n suflet, prieten drag !!


Lasă un răspuns

