Jedne Noci Jedne Zime…

Jedne Noci Jedne Zime…

Kemal Monteno Jedne Noci Jedne Zime…

Jedne noci, jedne zime

ko zna gdje i ko zna kada

moje ce te sjetit’ ime

nasih setnji, naseg grada

Ali ja cu bit’ daleko
ispod neke svoje kise
tad ce tudje ime neko
da ti znaci nesto vise
Necu znati gdje i s kime
dijelis noci, dijelis zime
necu znati ko te ljubi
jedne noci, jedne zime
Jedne noci, jedne zime
ko zna gdje
i ko zna kada
moje ce te sjetit’ ime
nasih setnji, naseg grada
A ja necu biti s tobom
da te smirim, da ti pricam
tvoj ce nemir tada skriti
neko ko mi nije slican
Necu znati gdje i s kime
dijelis noci, dijelis zime
necu znati ko te ljubi
jedne noci, jedne zime…

sursa imaginii : aici

…într-o noapte, într-o iarnă, gândul meu spre tine cearnă… ce tu ştii… că te iubesc…

dorul dacă-l primenesc şi-l îmbrac în fulgi de rouă, fie-ţi taina  dar mă plouă, cu-al tău zâmbet… şi-am să cresc…

mă răsai surâs în ploaie, vântul să nu mă îndoaie… şi mă rouă şi mă-nfaşă şi mă-nvolvură-n cămaşă , să-ţi şoptesc…

şi-apoi n-ai avea hodină până n-am să-ţi fiu senină, ierni să ţi-le înmuguresc….

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/10/10/jedne-noci-jedne-zime/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. […] Jedne Noci Jedne Zime… Sun Oct 10, 2010 14:30 pm Jedne Noci Jedne Zime… Kemal Monteno Jedne Noci Jedne Zime… Jedne noci, jedne zime ko zna gdje i ko zna kada moje ce te sjetit’ ime nasih setnji, naseg grada Ali ja cu bit’ daleko ispod neke svoje kise tad ce tudje ime neko da ti znaci nesto vise Necu znati gdje i s kime […] […]


Lasă un răspuns

