balada aripei. cealaltă…

balada aripei. cealaltă…

Vasile Mardare – romanţă de toamnă…

balada aripei. cealaltă…

ţi-am şoptit zeci frunze, poate

din balada unui munte…

răsfirate, legănate, toate

nu deajuns să-nfrunte

doru-ţi chihlimbar…

ţi-am doinit surâsu-n palme,

linişte cuminte, rouă

negurile-mi să le sfarme

şi să nu mă rupă-n două…

n-am avut habar,

că-mi veneai în cale toamna

cum a zeilor licoare..

să-mi aduci napoi năframa

ce-am lăsat-o la picioare

Sfinxului de la Hotar…


Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/10/03/balada-aripei-cealalta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. […] Balada aripei. cealaltă… Sun Oct 03, 2010 2:15 am balada aripei. cealaltă… Vasile Mardare – romanţă de toamnă… balada aripei. cealaltă… ţi-am şoptit zeci frunze, poate din balada unui munte… răsfirate, legănate, toate nu deajuns să-nfrunte doru-ţi chihlimbar… ţi-am doinit surâsu-n palme, linişte cuminte, rouă negurile-mi să le sfarme şi să nu mă rupă-n două… n-am avut habar, că-mi veneai în cale toamna cum […] […]


Lasă un răspuns

