îmi amintesc…

îmi amintesc…

îmi amintesc.. de majka mea cu palme calde..
mirosul zmeurei în asfinţit,
mă fulguie surâsul de cireşe-amare , coapte..
şi-aş frînge timpul doar ca s-o aud: * hei, ai venit! .. *..

Sibilla

Poezia este ochiul care plânge. Ea este umărul care plânge, ochiul umărului care plânge. Ea este mâna care plânge, ochiul mâinii care plânge. Ea este talpa care plânge, ochiul călcâiului care plânge. – Nichita Stănescu

…….

îmi amintesc… cum aş putea uita, căldura mâinii ce mă mângâia….

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/08/01/imi-amintesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

