Miki Gajic Dobro vece muzikanti

Miki Gajic Dobro vece muzikanti – uzivo :

Dobro vece, muzikanti
kol’ko treba da se plati
da do kuce njene
ispratite mene
2x

Ref. 2x
Da joj pevam, jos te volim ja
mozda bi mi tako sve oprostila

Muzikanti, braco moja
nije ona bilo koja
najbolje sto znate
za nju zasvirajte
2x

Ref. 2x

Violine, dajte svoje
pod prozore drage moje
pesma nek joj kaze
da mi nema draze
2x

Ref. 2x

Miki Gajic – Sudbina je moja u rukama njenim (uzivo):

Danas mi nebo lici na more
a oblak beli na ladju vecu
dunite vetrovi hocu da plovim
u zemlju ljubavi da nadjem srecu

Ref.
Sudbina je moja u rukama njenim
protkana tugom i zrackom nade
ljubav je takva kao kula neka
stalno je ruse i ponovo grade

Zivot me ovaj k’o bura baca
svetionik srece pali se i gasi
na pucini nekoj mozda ona ceka
da mi pruzi ruku od lutanja spasi

Ref.

Osecam dodir usana njenih
nestaje more zemlja na vidiku
radujem se opet kao malo dete
zemlja koju trazim u njenom je liku..

Miki Gajic uzivo – bole, bole ruke moje,bole usne moje… :

Nisam te ljubio
vec sedam dana
al’ osecam cudnu bol
na usnama
(2x)

Ref. 2x
Bole, bole ruke moje
kad te ne grle
bole usne moje
kad te ne ljube

Prodjose draga
i nedelje dve
a nase se usne
nisu spojile
(2x)

Ref. 2x

Ako te ne ljubim
i nedelje trece
cini mi se
srce moje umrece
(2x)

Ref. 2x

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/07/29/miki-gajic-dobro-vece-muzikanti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

