Răvaşe…

Răvaşe…

Ceca feat Mira Skoric – Ne idi od mene…

A fost odată…

te plânge cerul sufletului meu, cu maci

şi tare-aş vrea, să nu-i culegi, să taci…

doar tânguirea vântului nebun ascult,

mă lunec nopţii a poveste, de demult…

Sibilla

Sunt lacrimi aşa de grele şi de fierbinţi, încât ochii nu le pot plânge; ele zac în inimă arzând-o… (  N Iorga )

Lacrimile mele, poartă taine-n palme, sunt menite să răsară zâmbet din stânca inimii tale, cândva… sau poate numai un surâs parfumat cu * a fost o dată …*… cine să ştie… vântul a şters paşii vocalelor umilite, cu-o rafală de ploaie… Îmi lasă ploile în pace şi… te du… În urma ta, rămâne poesia unei veri zdrenţuite , Icoana zâmbetului tău ce-am păstrat-o în Altarul sufletului, numai ca să-i închin balade şi… să-i mai mărturisesc uneori * te iubesc , dincolo de cuvinte, deasupra de tăceri, mai presus de orânduielile lumeşti… te iubesc… *…  ( Sibilla – răvaşe )

…….

îmi iartă dorul, nu-l lua în seamă

păşeşte peste el, fără de teamă şi..

te du…

nu zăbovi, că n-ai de ce, mi-e frig,

mă-nvălui cu-amintiri şi nu te strig,

sau, nu…

îmi iartă dorul, calcă-l în picioare..

ştii, e atât de greu încât nu doare,

râzi şi… te du…

( Sibilla )


The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/07/12/ravase/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

