într-o zi…

într-o zi…

Iulia Mitrea – Se plang de mine ingerii…

Şi-ntr-o zi ai să-mi vii… acolo, departe… şi, de parcă n-aş ştii, ţi-oi spune în parte, tot ce aici nu-ndrăzneam… Tu, ai să-mi surâzi * neştiinţa * a floare de colţ… şi-ntr-o noapte căinţa,  s-o slobozi, de poţi… Şi-ntr-o zi, ai să ştii…  c-am plecat şi-am rămas… o taină, o ciută, un abur… Popas…

( Sibilla )

www.desktopwallpapers.ro

într-o zi…

..Şi-ntr-o zi, ai să-mi ştii, al iernii frunziş… şi şoapta-mi-ţi va fii, mereu Luminiş…Şi-ntr-o zi, am să pier, dar, cu tine rămân… într-un pumn de surcele, într-o mână de fân… Şi-ntr-o zi, de mă cauţi, 7 litere-n lanţ… fi-vom noi, totdeauna, elegiei atlanţi…   ( Sibilla – răvaş… )

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/06/13/intr-o-zi%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

