Doina mea de dor…

Doina mea de dor – Tatiana Stepa:

Suntem două libertăţi. Dragostea noastră nu e umilinţă, e o mândrie. Nu vreau să te copleşesc, să-ţi limitez viaţa numai la mine. N-aş avea nicio bucurie să am alături de mine un prizonier. Nu-ţi cer decât dragostea ta. Aceea e a mea si numai a mea. N-o împart cu nimeni. Aşa cum nici tu nu vei împărţi cu nimeni dragostea mea. Dar dincolo de dragoste eşti liber a trăi cum vrei.   ( Ionel Teodoreanu )

ţi-am să-mi fac o doină…

doină ţie, eu..

şi-ai să-mi fii un zâmbet,

cum mi-ai fost mereu….

şi-am să-mi fac o doină,

doina doinelor…

şi-am să-ţi cânt surâsul,

ca să-mi fie zbor…

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/05/16/doina-mea-de-dor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

