Navodno…

Наводно…

Ivana Banfic feat. Hari Mata Hari – Navodno

Da te s nekom drugom vidjaju
potajno, potajno
pored nje izgledas potpuno
zaljubljeno, zaljubljeno

Da me vise ne volis
beskrajno, beskrajno
da me vise ne volis
navodno, navodno

Za me srce si zatvorila
odavno, odavno
prve ljubavi mi davala
premalo za me premalo

Da me vise ne volis
beskrajno, beskrajno
da me vise ne volis
navodno, navodno

Zar me vise ne volis
navodno, navodno

Ljubavi si uvijek imao
dovoljno, za me premalo
uz mene drugu nisi nikada
trebao, trazio

Ref.
Kad me vise ne volis
beskrajno, beskrajno
kad me vise ne volis
navodno, navodno…

За моју душу

Тамо далеко… Наводно…

Ево, ти си моје крило a Тамо далеко, ти си моја  душу …

ne voli te niko kao ja…

тихо, моје срце мира, ти си моја  душу …

ти си моја судбина…

Danijela Vranic i Aca Lukas – Niko kao ti

Danijela:Nisam sanjala da zivot tako boli,dao mi je bog lepotu i sve sto sam uvek zelela al niko znao nije sta mi to duso krijes
REF:Niko kao ti u ovom svetu lazi nije umeo sudbine da me spasi sve te godinee,a sad pred tobom stojim zivota se ne bojim
Niko kao tii u mome svetu tuge nije video nijednu boju duge u tim ocima a sad pred tobom stojim ljubavi se ne bojim.
Aca:Ko da verujem da mrtvi covek dise,nisam nikada imao pravi razlog da se promenim ni zelju da ozivim,nikome da se divim..
REF:Niko kao ti u ovom svetu lazi nije umeo sudbine da me spasi sve te godinee,a sad pred tobom stojim zivota se ne bojim
Niko kao tii u mome svetu tuge nije video nijednu boju duge u tim ocima a sad pred tobom stojim ljubavi se ne bojim.

REF

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/04/08/navodno/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

