željo moja…

željo moja…

Dejan Matić-željo moja… :

Ako ti slucajno na um padnem
ako se slucajno setis svega
dodji mi, dodji k’o nekad
sanjaj sa mnom, a ne kraj njega

Ref.
Budi sa mnom
i budi se sa mnom
zeljo moja, zeljo moja
u zivotu svega imam
al’ mi fali ljubav tvoja

Ako ti slucajno suza krene
ako te slucajno dusa zaboli
dodji mi, dodji k’o nekad
spavaj sa mnom, a ne kraj njega…

* Dragostea nu e un obicei, un angajament sau o datorie. Dragostea există, pur şi simplu. Fără definiţii. Iubeşte şi nu-ţi pune prea multe întrebări. Doar iubeşte! *  ( Paulo Coelho )

Da, te iubesc pur şi simplu,  de ce-aş înfrunta aşa o forţă, când ţi-o pot dăruii prin fiece tresărire, ţie zâmbetul care mă doare şi singurul care mă are, cum nimeni… sunt lacrima ce te zâmbeşte în lumină…  ( Sibilla )

Dejan Matic 2009- Dusu mi uzmi… :

Dusu mi uzmi…

Ja nikada nisam tebi dusu otvorio
po cenu zivota ne bih za ljubav molio
i terao me nije niko da zavolim te toliko
sa tobom me sreca, mila, napustila

Ref.
Dusu mi uzmi, jedno nemoj
ovu mi pesmu ne diraj
od srca ne kidaj mi sveto
samo me nista ne pitaj

Necu da nestanem pod sneznom
lavinom tvoga pogleda
jos nocas pusti me da pevam
i placem kao nikada

Mozda ce tako biti bolje za oboje
kad jedno ljubav izda, sreca ne potraje
jer najveci sam kad gubim, ma koliko da kosta, mila
ja pevacu i kad me budes napustila

Ref.

I placem kao nikada…

E felul meu să-ţi spun că te iubesc… prin versuri, muzică… şi nici că-mi pasă de greşesc… eşti lacrima ce mă răsare zâmbet, şi te zâmbesc în fiecare câtntec…  ( Sibilla )

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/03/14/zeljo-moja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

