şi te iubesc în răni cu floare..

www.neogen.ro

şi te iubesc în răni cu floare..

vezi, nourii se risipesc,

de sînzîiene-ţi proorocesc,

să mi te-aducă-n cale sete,

şi gura mea să te îmbete,

cu rouă de parfum ceresc…

…………………………………

şi dacă semnul de mirare,

spre tine lunecă a soare..

când  întrebările-aţipesc,

la umbra mărului domnesc,

e semn că încă te iubesc…

……………………………………

eşti taina care mă tresare,

balada de magnolii-amare,

sunt licăr ţie, nu poveste,

cît punct şi virgulă mai este,

şi te iubesc în răni cu floare..

Sibilla

commons.wikimedia.org/

* Să te îndepărtezi de pasiune sau să i te abandonezi orbeşte, care dintre aceste două atitudini e cea mai puţin distructivă? *  ( Paulo Coelho )

* În toate limbile lumii există o aceeaşi zicală: ce nu văd ochii, inima simte. Ei bine, eu afirm că nimic nu este mai fals; cu cât sunt mai departe de sentimentele pe care încercăm să le înăbuşim şi să le dăm uitării, cu atât sunt mai aproape de inimă. Dacă suntem în exil, vrem să păstrăm cea mai neînsemnată amintire despre rădăcinile noastre, dacă suntem departe de persoana iubită, fiecare persoană de pe stradă ne trezeşte amintirea ei. *  ( Paulo Coelho )

* Fiecare fiinţă umană îşi trăieşte propria dorinţă; asta face parte din tezaurul său şi, chiar în cazul unei emoţii care-l poate îndepărta pe cineva, de obicei îl aduce în apropiere pe cine este important pentru ea. E o emoţie pe care sufletul meu şi-a ales-o şi e atât de intensă, încât poate molipsi totul şi pe toţi în jurul meu.
Zilnic aleg adevărul cu care aspir să trăiesc. Caut să fiu practică, eficientă, profesională. Dar mi-ar plăcea să-mi aleg dorinţa ca tovarăş. Nu din obligaţie, nici ca să-mi îndulcesc singurătatea, ci pentru că e bine. Da, e foarte bine… *

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/03/13/si-te-iubesc-in-rani-cu-floare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

