Doi copaci…

Doi copaci…

* … doi copaci prin sărutul de scrum, aplecându-se unul spre altul… ( … )…  fără braţe, cu ochii pustii, n-am să am ce întinde spre tine… *

Necunoscând dezamăgirea, nu vei fi învăţat să nu amăgeşti şi dezamăgeşti la rându-ţi, să rămâi om…  Din toate să culegem tâlc, scuturându-ne de regrete, n-au niciun rost.  Avem dreptul la speranţă , la cunoaştere, la mereu noi şi noi orizonturi, aşa încât, dezamăgirea şi-o fi având şi ea rostul ei. Iară de vom deprinde a surâde peste dezamăgiri, se cheamă că am început să… creştem…

doi copaci…

doi copaci se zâmbesc peste nori,

într-o lume de nimeni văzută…

împletindu-şi sărutul de flori,

fără teamă de lumea ce-i uită…

……………………………………………

primăveri risipite cândva,

tresărind peste urme de ciute,

regăsindu-se, n-or suspina,

vor călca peste umbrele slute….

……………………………………………

copaci cu aripi, păduri le iartă,

clipindu-şi ramuri pe frunţi de piatră,

muguri de vânt le şoptesc taine multe,

departe-s toate şi cin să le-asculte…

……………………………………………..

suflete-aidoma cu aripi ce le plouă,

târziu regăsite sub corola de rouă,

devreme umbrite de nătângi făr de vină,

împletindu-şi sărutul, legământ de lumină…

( Sibilla )

* Fiecare are dreptul la dezamăgire. *  ( Octavian Paler )

http://fineart.brasov.tripod.com/claudia/C-1.jpg

răni şi surâs…

o rană…

aceasta-mi eşti, acum, o rană,

n-am ştiut  să te citesc în taină..

eu, ţie, numai pană-n vânt,

şi, poate, cândva un cuvânt..

descânt…

de frig şi ploaie şi pământ

de-a fost odată legământ…

sunt lacrimă şi doar atât

şi-mi dor mirările; surâd…

Sibilla

* Orice dezamăgire ne dă ocazia unei noi promisiuni. *  ( B A Fajimi )

peste tăceri…

o rimă de s-a frânt, eu însă, cresc..

şi dacă-ţi spun că încă te iubesc,

rămână-ţi un surâs, senin, ceresc…

să râzi apoi,  îmi lasă mie umbre, nori,

te du, le voi păstra cum nimeni, flori…

peste tăceri, deasupra de cuvinte, zări..

Sibilla

* … şi dacă nouri deşi se duc, de iese-n luciu luna, e ca aminte să-ţi aduci, de mine-ntotdeauna… *… căci, * A iubi, înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! * ( Octavian Paler ) …

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/03/09/doi-copaci/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

