Să ne iubim mereu, mereu…

Să ne iubim mereu, mereu…

* Dă-ne mai multă iubire, pentru că ştim de la Sfântul Apostol Pavel că credinţa trebuie să fie lucrătoare în iubire. Ştim de la Sfântul Apostol Pavel cuvintele : ^ De aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, dacă dragoste nu am, nimic nu sunt! ^ * ( Corinteni 13,2 )

Şi ce frumos, curat, înălţător ar fi, să mă trezesc într-o zi rostind din adâncul sufletlui, spre pretutindeni, toate, tuturora, fie grăire,  fie simţire această rostire, da să fie, s-o audă şi surzii, s-o vadă şi orbii, s-o simtă… : * Am atâta dragoste de împărţit, încât s-o împart şi s-o tot dăruiesc şi să-mi tot rămână, să am să tot dărui, şi ea, dragostea  să tot izvorască… *…

Ce suntem noi, fără de dragoste ? Nu suntem noi, întregi!

Octavian Paler a cuprins… necuprinsul şi cuprinsul într-o minunată împletire:

* Daca exista un sens al vietii… atunci EA este sensul, daca nu… EA ar trebui sa fie… *

( Sibilla )

imagine preluată : http://www.scienceline.ro/

de dragoste dăruitor…

de n-aş fi OM, aş fi izvor,

de dragoste dăruitor…

şi totuşi, mugur nalt eu am,

îl simt, e-n mine, pe un ram…

va înflori şi se va curge, lin,

a rouă şi cum soare şi Senin

şi toate, pretutindeni, tuturor,

s-adape dragostea-mi izvor…

Sibilla

* Poti da fara iubire, dar nu poti iubi fara daruire… *  ( Octavian Paler )

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/03/07/sa-ne-iubim-mereu-mereu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

