Unde eşti ?…

Unde eşti ?…

Definiţia strigătului…

Ţi-aş spune ceva,

despre noi,

despre zăpada de-afară,

despre dragostea mea.

Ţi-aş spune ceva,

orice,

numai să nu crească iarba tăcerii între noi.

Ţi-aş spune ceva,

ce-ai ştiut,

sau ce ştiu,

dar a-nceput să crească iarba tăcerii între noi

şi s-au rătăcit sunetele din cuvântul târziu.

(Octavian Paler )

http://www.felicitariweb.com/

Unde eşti…?…

Unde eşti… ?

Ţi-aş mai spune ceva…

dar, s-a frânt o vocală

prelingându-se rea

peste ceaţa ovală…

şi te caut peste ea,

cum un mugur a licăr de nea…

Unde eşti… ?

Ţi-aş cuprinde  tăceri,

în sărutul mirării…

şi ce dacă nu-mi ceri,

ne vorbească hingherii,

tu-mi auzi numai merii

din livezile sferei

şi-mi răspunde poverii,

cu-al tău zâmbet iertării…

unde eşti… unde-mi eşti…

Sibilla

* Pentru el umblu singuratică în lume, ochii mei însetaţi îl caută şi fluieraşul său răsună neîncetat în inima mea… *   ( Rabindranath Tagore )

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/02/28/unde-esti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

