Laza Knezevic – eu n-am pe nimenea…

Laza Knezevic – eu n-am pe nimenea…

http://hultan.files.wordpress.com/2009/03/albastru.jpg

Inimă nebună – Laza Knezevic

Laza Knezevic – C-aşa-i viaţa…

Cu lăutarii după mine – Laza Knezevic

Petrica Moise si Laza Knezevic:

Tijana draga mea…

Laza Knezevic – Au dodă nană, mândră bănăţană… :

Laza Knezevic – Când merg cu tata pă stradă…

Eu n-am pe nimenea ( ja nemam drugi dom )…

eu n-am pe nimenea,

doar pe tine soarta mea,

fără tine n-aş putea

aşa-mi spune inima…

cine, mâna o să-ţi dea

dacă viaţa o fi şi mai grea

cine, când va fi mai greu,

oare cine de n-am să fiu eu…

eu ştiu că viaţa mea

e cu tine alăturea

Dumnezeu mi-a dat în dar

viaţa asta de hoinar…

cine, mâna o să-ţi dea

dacă viaţa va fi şi mai grea

cine, mâna o să-ţi dea

dacă vei pleca din viaţa mea

oare cine, de n-am să fiu eu…

Eh…. ale cinereţii… Frumoase vremuri… Muzika srpska, Laza Knezevic…

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/02/01/laza-knezevic-eu-n-am-pe-nimenea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Let’s see, what people can do if have got the papers writing assignments. Usually, they buy the custom sociology essays at superior writing services to solve the writing complications.


Lasă un răspuns

