Taine. Cândva…

Taine. Cândva…

Chris Spheeris & Anthony Mazzella

Şi mi-e dor de dorul dorului tău de doru-mi dor… De-ar fi să aleg între a-mi şopti toanele , în căuşul palmelor tale ce-mi aleargă sânzâiene-n cale şi-a răbufni flori de maci sărutându-ţi tresăririle-n noapte, cred că n-aş sta pe gânduri şi, ţi-aş urma roua… roua ce mă doare când lipseşte şi mă luminează cum zâmbet atunci când mă-nvăluie-n parfum de senin… ştii, spre pretutindeni ne-om înroura surâsul iubirii ce ne-a descătuşat noianul de patimi şi dorinţe, a împlinire…  ( Sibilla )

paulocoelhoblog.com

Lumea va fi adevărată atunci când omul va şti să iubească – până atunci, vom trăi crezând că ştim ce e dragostea, dar vom fi lipsiţi de curajul de a o înfrunta aşa cum este ea. Dragostea este o forţă sălbatică.   ( Paulo Coelho )

Dragostea nu e un obicei, un angajament sau o datorie. Dragostea există, pur şi simplu. Fără definiţii. Iubeşte şi nu-ţi pune prea multe întrebări. Doar iubeşte!   ( Paulo Coelho )

… şi te iubesc de rouă şi de vânt,

de soare, ploaie, de cuvânt…

respiră-mi zâmbet, ţie cânt,

sărută-mi doru-n chihlimbar… atât.

( Sibilla )

Surse :

paulocoelhoblog.com

youtube

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2010/01/27/taine-candva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

