De la mulţi ani…

De la mulţi ani…

…eu unul n-am reuşit a mă decide asupra celei mai nimerite dedicaţii.

aşa că, fă bine şi alege tălică, măi dragă…

LA MULŢI ANI!

LEO

Published in: on 31 Decembrie 2009 at 00:00  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/31/de-la-multi-ani-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Duşo, duşo….

  2. MULŢUMESC, DUŞO!
    Bineînţeles că aleg… TOT ! 🙂
    Sunt de la tine, duşo…
    Ţie, cu mereu drag şi respect şi… şi-mi lipsesc cuvintele acum, da ştii tu mai bine ca mine… :

    Niko

  3. Ti si… DUŞO… :

  4. Leo,
    Buna dimineata!
    LA MULTI ANI!
    Noul An sa fie mai bun pentru noi, familiile noastre, pentru prieteni…
    Sa ne ajute Dumnezeu si sa ne binecuvinteze in Credinta!
    Esti o fiinta deosebita, stii sa pastrezi o prietenie si, mai ales, am vazut, stii sa fii OM.
    Liniste tie si familiei, bucurii mai multe, si multa sanatate!

    • Mai bun, într-o ţară în care totu-i de furat, până şi cea mai înaltă instituţie din stat, în care jigodiile se îmbuibă şi oamenilor de bun-simţ le e ruşine de neruşinarea altora, n-are cum să fie noul an. Decât, evident, pentru cel mai iubit ticălos al boborului şi clica lui, care chiar trăiesc bine… Asta până i-or ajunge plata aia de la Dumnezeu-Drăguţul, care plată, mai devreme sau mai târziu, tot vine…
      Să fie măcar mai… pastelat…
      Eu unul am de gând să-l petrec cât mai sihastru, cât mai departe de neoameni, cât mai aproape de natură şi de frumos, cât mai departe de tembeliziuni şi politicianişti, cât mai aproape de prinţesa şi făt-frumos-ul meu…
      Să ne-auzim sănătoşi în noul an!


Lasă un răspuns

