Ne voli te niko kao ja…

Ne voli te niko kao ja…

Aşa-i că zâmbetu-ţi mi-e rouă, numai mie ? Ştii… chiar dacă vei pleca, tot vei rămâne… Mi-e şoapta-nrourată, licăr poesie, ţie, numai ţie mă închină…  Tu, aripa-mi ce mă tresari lumină, te iubesc… căci, tu,  eşti eu, cea… lină…   ( Sibilla )

Neda Ukraden & Zeljko Samardzic-„Samo je nebo iznad nas”:

Ne voli te niko kao jaUkraden
ti si moja slaba strana, znaj
jedan zuti leptir, to si ti
ti, ljubavi

Ne voli te niko kao ja
ti si moja mala tajna, znas
da te nema zivio bih dan
samo jedan dan

Kad imam tebe, imam sve
zatvori oci, ljubi me

Ref.
Samo je nebo iznad nas
i niko, i niko ne voli kao ja
samo je nebo iznad nas
ne mogu, ne mogu
bez tebe naci spas

Samo je nebo iznad nas
i niko, i niko ne voli kao ja
samo je nebo, samo je nebo
nebo iznad nas

Ne voli te niko kao ja
ne postoji nista osim nas
ti si ruza, sve moje si ti
ti, ljubavi…

Волим те, душу… Волим те… Увек ћу љубав … душo…

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/10/ne-voli-te-niko-kao-ja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

