Iubeşte-mă, mă rouă…

http://zaga.3x.ro/albastru.jpg

Iubeşte-mă, mă rouă…

Împreunare…

surând din stâncă, ţie, cum mirare…

mă soarbe-albastrul tău, mă doare,

pe pleoapa unui fulger se tresare,

parfum de  demult…  chemare…

dintr-o poveste, ploi se frâng amare

în coapsa elegiei ce ne are…

Sibilla

http://www.alvalia.ro/

Ţii minte cum m-am fâstâcit… pierzându-mă-n albastrul tău, pe negândit? Tu însă, ai surâs cum * roua munţilor *… mi-am revenit, sau, poate nu… că setea mi-a rămas..  de-albastrul tău, îngăduit… Of, Doamne-n clipa aia, te-am… urât! Şi tot de-atunci tu ştii, că te iubesc mai mult… albastru-ţi m-a înfrânt…   ( Sibilla )

flickr image

Flori de stâncă…

iubirea ta, e cum încrâncenarea vie-n stâncă,

mă izvorăşti să curg când lină, când fecundă…

albastre-ţi şoapte mă ridică ori mă-nfruntă;

iubesc că îmi iubeşti iubind iubirea, mă sărută

cu flori de colţ, a * roua munţilor * mă cântă

şi, lasă-mă să-ţi dăruiesc senin pe cerul sufletului încă, încă…

iubeşte-mă, mă rouă , tu, poesia ce mă are şi mă urcă..

Sibilla

Sibilla

CHRIS SPHEERIS-EROS (RAINING VERSION) – trilulilu

imagini preluate de pe google.ro, sursele precizate

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/02/iubeste-ma-ma-roua/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Frumos ….
    Si frumoasa poza


Lasă un răspuns

