Uneori…

Uneori…

Ştii, azi am fost doar.. rea. Demult n-am fost… Mi-am azvârlit tăceri în tâmpla nourilor,  n-aveau rost…

* Ce dacă-mi sunt orfane cărţi şi ceaiul, pana, anotimpuri? Câteva ore n-au să fugă nicăieri, mă-ntorc oricum… revin mereu din alte timpuri…

Hai, nu te supăra…  ştii că-s cu toane, ploi… zburaseră prea multe-mi gândurile pe fereastră fără * noi *… doar m-am plimbat cu toamna peste case, străzi… şi-am împărţit surâs şi lacrimi, ca să vezi…

Uite, te-alint, ţi-aduc şi ţie flori de colţ sărut pe o mirare … că dacă-mi ierţi * scăpări *, Cuvântul nu-mi mai doare… Aşa-i că-ţi frângi tristeţi în ale mele zâmbet, cânturi.. ? Ştiu că îţi fi-va dor, dar mie… rânduri, rânduri… *

Ce spui ? Nu ai găsit răvaşul pe birou, nici călimara… soba stinsă… ? Eeee… măi să fie… să fi uitat să-ncui, da şi fereastra-ntredeschisă… ? Să fi fost tare cătrănită, de m-am şoptit afară ciută ostenită… Ce mai contează, sunt aici.. l-am regăsit pe * noi *… Nu mă plac rea. Mi-e sufletul întreg şi cald, că mă asculţi… că eşti, cum mă zâmbeşti şi mă tresari * hai înapoi… *… Şi-am fost departe tare, da te-am auzit… mă strigi ca nimeni altul * Niko * şi-am venit…

Sibilla

Nana Mouskouri – The Power Of Love…

te iubesc, zâmbet, mie, Lumină…

tu ştii că-s mai caldă, mai lină,

prin tine, mă-nalţ…

Dragostea… Apa Vie a celor însetaţi de Sublim, celor ce cred în Miracol.    ( Sibilla )

Sibilla

muzica – youtube

imagine preluată de pe google.ro

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/11/29/uneori-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

