Călător…

Calatorul

http://www.ars-solaris.ro/picturi/Calatorul.jpg

Călător…

de dor cuvintele nescrise

nu mor nici cele necuprinse…

sunt fie * piscuri *, ori * abise *

şi tu-ntre ele , veşnic călător…

Sibilla

Ceca – Put putujem:

Hej, duso, hej, stara ljubavi
ja ne mogu vise
na te cekati

Put putujem, put daleki
sav te zivot ljubim, ne zaboravi
put putujem, a zao mi
nemam kome reci
da te pozdravi, za me poljubi

Ja nemam lijek da me ozdravi
samo tvoju sliku da me isprati

Put putujem, put daleki
oko moje zoru nece vidjeti
put putujem, a zao mi
nemam kome reci
da te pozdravi, za me poljubi

Hej, duso, hej, stara ljubavi
sto ti moje rijeci
vjetar ne nosi

Put putujem, a zao mi
nemam kome reci
da te pozdravi, za me poljubi…

( Put putujem – tekstovi pesama )

Sibilla

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/11/13/calator/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. rămân la Danijela, că mi-a legănat iubirea de iubire din vremea adolescentelor iubiri:

  2. Danijela… CORECT !

    Şi, cum călătorului îi şade bine cu drumul, pe cai tracule :

    Becouse, ti si :

    Cu voia tălică, îmi dedic şi mie:

    …. şi-ntr-o zi, Dumnezeu va zugrăvi şi portretul vieţii mele…
    respect, tracule drag
    Sibilla

  3. Sibillo,
    mi se pare mie, sau au început să apară ochi albaştri şi prin blogul ăsta al tălică, deşi la rugămintea mea, l-ai păstrat departe de mizera lume politicianistă?!
    cel puţin asta îmi indică mie contoarele „Geiger” sensibile la mosafiri care nu respectă „Dacă”-ul blogului, deşi, măcar atât, s-au abţinut, deocamdată, la a pune în mişcare „cântarul” spam-urilor…

  4. @draghe Baciule, draghe,
    Mi-s dragi mie * ochii albaştri ai lui Dumnezeu * şi mereu cânt cu… Tatiana, ne-om răsări noi Arc peste hule iarăşi şi iarăşi, da pe cine şi ce-or căta again and again…
    Păi zic aşe Şefu, să-i pun de neşte descântece şi preziceri sibiline, că poa caută numa * coade *, la treabă cu băieţeii, sau… or fi kameleonsky pe care-i ştim dija 😉 🙂
    Şe le zisăi şi repetai că pe Sfinx777, nimic nu fac zicere întâmplător, dar…
    Ce e val, ca valul trece…
    respecte Baciule,
    Sibilla

  5. Frumoasa poezia.
    Pictura, pe masura. SI atat de potrivita.
    Pictura…de cine este? CIne e pictorul?

  6. E una din picturile-n ulei ale Elenei Ghiţă..
    http://www.ars-solaris.ro/pictura-2.html


Lasă un răspuns

