Ti amo…

TiAmoGlitter

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi!  (Octavian Paler)

Umberto Tozzi- Ti amo:

Te Iubesc, Pur, nu simplu…

Te Iubesc, pur şi simplu… şi mă simt luminată, luminându-ţi petale aripei… mă lumină, mă poartă… luminează-mi lumină, mă înalţă, mă poartă… Te Iubesc, Pur, nu simplu… şi, tu ştii, ce mă * poartă * spre lumina-ţi Lumină ce o ai şi…  mă caută… Te Iubesc!   ( Sibilla )

ti amo1

http://digilander.libero.it/

Să ne iubim adânc şi despre sărutări şi mângâieri să nu vorbească cel ce nu îndrăzneşte să numere stelele…   ( Torquato Tasso )

Iubirea nu este ceea ce crezi tu; nu este această vio­lentă năzuinţă a tuturor simţurilor către o făptură vie; este aspi­raţia sfântă către necunoscut a celei mai subtile părţi din sufle­tul nostru.   ( George Sand )

Prendo te…:

Zbor…

pleacă…

cât să revii, iar şi iar, iar…

ceartă…

ca să mă ierţi, îmi eşti:  dar…

rouă-mi…

eşti mie, eu ţie, stejar…

cheamă…

chemarea-mi spre..  tine…

vino,

de mă-nalţ în adâncu-ţi a..  mine…

Sibilla

L_amour_dechire_by_j4d3

Te zâmbesc în fiece palmă, a sărutul Luminei, cu sete de… Oameni… lacrimi tac şi se cântă cum roua argint visul toamnei…   ( Sibilla )

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro, surse precizate

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

muzika – youtube

The URI to TrackBack this entry is: https://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/11/11/ti-amo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. stejar? aş zice că ţi se chiar potriveşte…

  2. @Duşo, duşo…
    Mulţumesc!
    Ţie:


    Sibilla


Lasă un răspuns

